FAQ

FAQ

De meest gestelde vragen over Feliz Fashion 

Kan ik retourneren?

Natuurlijk! Lees alles over retouren in ons 

Wanneer ontvang ik mijn pakje?

Wij versturen het pakje zo snel mogelijk, maar zeker binnen de 48 uur waardoor het tussen de 2 tot 5 werkdagen neemt tot je het ontvangt. 

Wat als ik een beschadigde of verkeerde bestelling ontvang?

Wij controleren elk stuk dat we verzenden grondig. Moest er toch iets verkeerd lopen, kan u ons zeker contacteren via: chat, email (emmavanvlasselaer@hotmail.com), Facebook (Feliz Fashion), Instagram (@felizfashion) of het contactformulier. 

Betaal ik verzendkosten?

Bestellingen vanaf €60 hebben gratis verzending. Voor bestellingen onder €60, betaal je €5 verzendingskosten. 

Ontvang ik exact hetzelfde product als op de foto staat?

Ja! Wij doen een controle voordat het product verzonden wordt. Wij doen ons best om kleuren en stoffen zo goed mogelijk weer te geven op de foto's, maar hou er rekening mee dat door lichtinval etc de kleuren kunnen afwijken. Je kan steeds meer foto's terugvinden op onze Facebookpagina Feliz Fashion. 

Uiteraard mag je ons zeker contacteren voor vragen. Dit kan via: chat, e-mail (emmavanvlasselaer@hotmail.com) , Facebook (Feliz Fashion) , Instagram (@fashionfeliz) of via het contactformulier. 

Hoe weet ik welke maat ik nodig heb?

Onderaan de website staat er een pagina 'matenwijzer' waar uitgelegd wordt hoe je de maten kan interpreteren. Twijfel je welke maat de juiste is voor jou? Aarzel niet ons te contacteren via chat, Facebook, Instagram, e-mail, of via het contactformulier. We helpen je graag.

Ben ik zeker dat de bestelde artikelen in voorraad zijn?

Wegens een koppeling tussen ons kassasysteem en de webshop, loopt de voorraad niet meteen synchroon maar heeft dit even tijd nodig. Het kan altijd zijn dat er op dezelfde moment dat jij een bestelling plaatst, net dat stuk in de winkel verkocht wordt. De kans dat dat nét is bij het product dat jij besteld hebt en ik je bestelling nog niet heb zien binnenkomen, is miniem. Dit moet natuurlijk echt wel toeval zijn, maar het kan gebeuren. Indien dat het geval is, maken wij METEEN het bedrag weer over naar jouw rekeningnummer. Wij doen er uiteraard alles aan dat dit niet gaat gebeuren!

Ik wil graag met een cadeaubon betalen. Hoe doe ik dat?

Onze offline winkel bestaat al langer dan onze online webshop. Daarom hebben niet alle cadeaubonnen een code om in te geven in de webshop. Gelieve ons te contacteren indien u een cadeaubon heeft zonder code of met een code die niet werkt. Dit kan via Facebook (Feliz Fashion), Instagram @fashionfeliz, via mail emmavanvlasselaer@hotmail.com, of via het contactformulier. 

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x